المپیاد علمی 96

 برگزاری المپیاد علمی طلاب سطح ۲ «خانم سیده زهرا موسوی» معاون آموزش مدرسه علمیه گله‌دار گفت: المپیاد علمی در سه مرحله انجام می‌شود. مرحله اول مدرسه‌ای است که طلاب متقاضی در آزمونی که مدرسه برگزار می‌کند شرکت می‌نمایند. در این مرحله اگر به 60 درصد سوالات پاسخ صحیح بدهند به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. آزمون مرحله مدرسه‌ای دربهمن ماه96 و با حضور 60 طلبه در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا (س) گله‌دار برگزار شد.

« خانم سیده زهرا موسوی» معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت: طلاب پایه دوم در دروس «صرف»، «نحو» و «احکام» پایه سوم در دروس «نحو»، «احکام» و «عقاید» پایه چهارم در دروس «نحو»، «اصول فقه» و «منطق» و پایه پنجم در دروس «فقه»، «فلسفه» و «اصول فقه» رقابت می‌کنند. وی تصریح کرد: نهمین دوره المپیاد علمی طلاب سطح دو می‌باشد که شرط راه‌یابی به مرحله استانی نیز کسب حداقل ۳۰ امتیاز آزمون در مرحله نخست است. «معاون آموزش» حوزه‌ علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا (س) گله‌دار خاطرنشان کرد: «ایجاد و افزایش انگیزه مطالعه در میان طلاب»، «ایجاد رقابت سازنده میان طلاب »، «ارزیابی سطح علمی طلاب »، «ایجاد زمینه پیشرفت علمی و شکوفایی استعدادهای طلاب» و «شناخت طلاب ممتاز و استعدادهای درخشان به منظور ارائه خدمات ویژه به آن‌ها و طراحی برنامه‌های خاص» از اهداف برگزاری این المپیاد بوده است.

«خانم موسوی» بیان کرد: این المپیاد در سه مرحله انجام می شود. مرحله اول مدرسه ای است که طلاب متقاضی در آزمونی که مدرسه برگزار می‌کند شرکت می‌نمایند. در این مرحله اگر به 60 درصد سوالات پاسخ صحیح بدهند به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. آزمون مرحله مدرسه‌ای در بهمن ماه96 و با حضور 50طلبه در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا (س) گله‌دار برگزار شد.

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.