کرسی آزاداندیشی

بسمه تعالی

برگزاری کرسی آزاداندیشی درتاریخ 29/8/99و بمناسبت فرارسیدن هفته کتاب،مدارس ششده،فسا،گله دار،نیریز،استهبان،نورآباد،خفر،اباده طشک وارسنجان اقدام به برگزاری کارگاه اصول نقدکتاب کردند برگزاری کرسی آزاداندیشی با محوریت رفتار همسران در خانه با ارائه استاد حوزه خانم امینی و استاد داور خانم نامی و جمعی از طلاب مدارس ششده، میانشهر، فسا، جنت شهر، نی ریز، استهبان، ارسنجان، آباده و گله دار خانم‌ امینی در ابتدای کرسی با بیان آیه ۲۱ سوره روم … عنوان کرد: قرار دادن مودت و مهربانی بین همسران از آیات خداست، خداوند متعال فرمودند: برای شما و برای اینکه به شما نفع برساند از جنس خودتان زوج را آفرید. وی گفت: “مودت"، محبتی است که اثرش در مقام عمل ظاهر می شود، مانند نسبت خضوع به خشوع که خضوع، آن خشوعی است که در مقام عمل اثرش آشکار گشته است.ووقتی زن ومرددرمودت ورحمت ملازم هم هستن هردوبخصوص زن به فرزندان کوچک خودرحم می کنند،چون عجزوضعف رادرآن هامی بینند.

خانم امینی درادامه بیان کردندکه برای حفظ این مودت زن وشوهربایدخودرابشناسندچراکه باشناخت وسیع ازخود،قادربه رفع اشکالات شخصیتی ورفتارهای اشتباهشان میشوند. خانم امینی همچنین اظهارداشتندکه این خودسازی باشناخت ازرزائل اخلاقی وجودی حاصل می شود.ضمن اینکه خواندن کتابهای مثل تیپهای شخصیتی سبب شناخت همسران ازهمدیگرمی شود. در این کرسی طلاب و اساتید صاحب نظر بوده و مطالب خود را عنوان می کردند.

 

   

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.