کارگاه منابع دیجیتال

بسمه تعالی

کارگاه آشنایی با منابع دیجیتال برگزاری کارگاه آشنایی با منابع دیجیتال با همکاری مدارس نورآباد، ارسنجان، ششده، میانشهر، جنت شهر؛ گله دار، استهبان، کازرون، فسا، نی ریز با حضور استاد ارائه دهنده بحث خانم بنایی استاد مدرسه نورآباد در فضای مجازی ایتا برگزار شد.

وی در ابتدای بحث مزایای نرم افزارهای نور را بیان کرد و گفت :هر قدر که علم پیشرفت کند دین درخشش بیشتری می کند به همین دلیل در دنیای فضای مجازی و برای تبلیغ علوم دینی در فضای مجازی و فضای حقیقی نیاز به مطالعه کتابهای متفرقه مربوط به دین و تاریخ بیش از پیش احساس میشود.که پایگاه نرم افزارنور با صرفه جویی در زمان و استفاده از فضای انبار و ذخیره کتاب و مشکل خرید و مراجعه به کتابخانه های دیگر تا حد زیادی حل کرده است.

وی در ادامه ضمن توضیح کامل درباره این پایگاه ابر نور بیان کرد : پایگاه مرکز تحقیقات ابرنور خاصیتی دارد که نیازی نیست همه را خردیداری و نصب روی سیستم کرد.یعنی ظرفیت هارد سیستم را اشغال نمی کند . با اشتراک سالانه یا ماهانه به قیمت مناسب هم روی لبت تاپ هم روی سیستم هم روی گوشی نصب می شوند که 216 نرم افزار یا کتابخانه معرفی می کند و افراد هر کدام را خواستند می توانید استفاده کنند استاد حوزه نورآباد در ادامه به معرفی جمع الاحادیث و نیم افزارهای دیگر پایگاه نور پرداخت و از طلاب خواست که حتما به این کتابخانه عظیم مراجعه کرده و چگونگی کار با آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهند .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.