کارگاه اینفوگرافی

بسمه تعالی

کارگاه اینفوگرافی برگزاری آموزش اینفوگرافی با ارائه سرکارخانم کمالی و با مشارکت مدارس نورآباد، ارسنجان، نی ریز، ششده،گله دار،فسا، میانشهر، جنت شهر، کازرون، آباده، استهبان. خانم‌کمالی در ابتدا ضمن تبریک هفته پژوهش در خصوص مفهوم و اهمیت اینفوگرافی در امر پژوهش بیان کرد: عرصه پژوهش و نوآوری به شکل جدید باعث شده امور پژوهشی مثل مقاله نویسی، نشریه نویسی، گزارش نویسی و… به صورت ایتفوگرافی برگزار شود، چون اینفوگرافی خلاصه خلاصه ی مطلب به شکل تصویری می باشد. خانم کمالی در ادامه گفت: در واقع خلاصه مطالب ،تصویری است که یک سری اطلاعات را درون خود جا داده تا مخاطب بیشتر جذب و ما بتوانیم بهتر هدفمان را به مخاطب برسانیم. وی گفت: چون مخاطب تصویر را بهتر از گفتار و نوشتار درک می کند، بنابر این اینفوگرافی در واقع تصویری است که ما از سخنان خودمان به صورت شکل، نمودار یا حفره و…. نمایش می دهیم،و بهترین راه انتقال مطالب اینفوگرافی می باشد.

در پایان خانم کمالی ضمن توضیح در مورد انتخاب بهترین رنگ و اشکال در اینفوگرافی با پخش عکس و فیلمهای آموزشی اینفوگرافی به برگزاری مسابقه از نشریه یا مقاله یا گزارش به شکل اینفوگرافی پرداخت و طراحی یک صفحه اینفوگرافی را از طلاب خواستند که پس از آماده شدن در گروه جهت بررسی قرار داده شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.