گرامیداشت یاد و خاطره شهدا

 مراسمی با حضور خانواده‌های معظم و معزز شهدای شهر گله‎دار به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد.

  «آقای موسی هنرپیشه» استاد دانشگاه در این مراسم با تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم. وی با بیان اینکه امروزه به برکت خون شهیدان و وجود رزمندگان، ایران امن‌ترین کشور دنیا است، گفت: پاسداران و نیروهای نظامی و کسانی که از خاک کشور دفاع می‌کنند و حافظ امنیت هستند براساس قرآن دوستان خداوند هستند.

«آقای هنرپیشه» به جایگاه شهدا در قرآن پرداخت و گفت: قرآن کریم درباره شهید و شهیدان می فرماید: وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ. هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. استاد دانشگاه در ادامه تصریح کرد: ما باید پیوسته قدردان کسانی باشیم که با رشادت و جانفشانی برای وطن امکان زندگی با عزت و شرف را برای ما مهیا ساختند. گفتنی است: در پایان مراسم از خانواده‌ی شهدا با لوح یادبود و اهدا جوایز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

      

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.