یادواره شهدای شهر گله دار و اسیر

یادواره شهدای شهر گله‌دار و اسیر در کانون شهید مظاهری این شهر و با همکاری مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار و با حضور 150 نفر از بانوان و خانواده‌های شهدای این شهر برگزار شد.

 در این مراسم «آقای موسی هنرپیشه» پژوهشگر و استاد دانشگاه به بیان اهمیت شهید و شهادت پرداخت و گفت: برگزاری یادواره شهدا و دعوت از مادران آنها از بهترین کارهاست.

وی خاطرنشان کرد: با تجلیل از شهدای گله‌دار و اسیر بویژه چهار برادر شهید؛ حاج علی، حاج حسین، حاج محمد و حاج غلام نوری و سرداران شهید غلام زارعی و سید عبدالله بیژنی مردانگی این عزیزان را ستوده و خاطره فتح قله تمرچین را یادآور رشادت حاج علی نوری دانست. استاد دانشگاه افزود: اسلام خواهی و امام دوستی و توصیه به حجاب سه موضوع مشترک وصیتنامه شهدای این شهر است و از مردم خواست ضمن تجدید میثاق با شهیدان حجاب را در جامعه خود نهادینه کنند. در پایان از مادران شهدا تقدیر به عمل آمد و هدایای جهت یادبود به این مادران داده شد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.