برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی

 برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی جلسه‌ای با حضور معاون پژوهش و کتابداران مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی درکتابخانه این مدرسه برگزار شد.

«خانم نجمه رضایی» معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار ضمن تقدیر و تشکر ازکتابداران مدرسه، گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی در جوامع بشری است. وی در این جلسه به منظور برنامه‌ریزی هفته کتاب و همچنین بررسی برنامه‌های پیشنهادی ارسال شده ازطرف مرکز مدیریت تصریح کرد: سال جدید باید برنامه‌هایی بهتر و متنوع‌تر از سال‌‎های قبل جهت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شود تا از این طریق طلاب بهتر و بیشتر تشویق و ترغیب به عضویت درکتابخانه شوند و علاقه آنان به کتاب وکتابخانه بیشتر شود. وی تاکید کرد: برای این هدف ابتدا باید با همکاری و همیاری اعضای کانون پژوهشی فضایی بهتر و زیباتر از هرسال درکتابخانه اجرا شود چرا که فضاسازی تاثیری بسزا در ترغیب افراد به سمت هدف دارد.

معاون پژوهش با همکاری کتابداران مدرسه علمیه گله‌دار به بررسی برنامه‌های پیشنهادی مرکز مدیریت پرداخت و خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیشنهادی مرکز را که شامل حوزه‌های مختلفی ازجمله: تعاملات وارتباطات، فرهنگ سازی و ایجاد علاقه برای حضور درکتابخانه ، تسهیلات و بهره‌گیری ازامکانات، کتابخوانی و آماده سازی، مرتب سازی فضای کتابخانه و تکریم از عوامل کتابخانه بود، پرداخت وبرنامه‌های قابل اجرا را معین کردند.

 

   

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.